שעות לאחר הסרת הסגר: פיגוע ירי לעבר עמדה צבאית סמוך לשכם

קובי פינקלר No Comments on שעות לאחר הסרת הסגר: פיגוע ירי לעבר עמדה צבאית סמוך לשכם

הירי התרחש שעות ספורות לאחר שבמערכת הביטחון החליטו להקל על "הכתר הנושם" שהוטל על שכם לפני כשבועיים וחצי, ולפתוח שתיים מתוך שש הכניסות לעיר. ראש מועצת שומרון תקף: "הממשלה מפקירה את חיי תושבי השומרון וכל אזרחי המדינה"

אילוסטרציה צילום: בסל עוויד, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחבלים פלסטינים ירו הלילה (בין חמישי לשישי) מרכב חולף לעבר עמדה צבאית במחסום חווארה הסמוך לשכם. בחסדי שמיים, הלוחמים ששהו במקום לא נפגעו. הכוח שהיה בפעילות יזומה באזור, זיהה שני רכבים חשודים וירה לעברם. בסריקות שנערכו לאחר מכן באזור, זוהו מספר תרמילים. על פי דיווחים פלסטינים, שני מחבלים נהרגו ואחד נוסף נפצע באורח אנוש. כוחות צה"ל סורקים אחר חשודים נוספים במרחב.

הירי התרחש שעות ספורות לאחר שבמערכת הביטחון החליטו להקל על "הכתר הנושם" שהוטל על שכם לפני כשבועיים וחצי, ולפתוח שתיים מתוך שש הכניסות לעיר. כזכור, ההחלטה המקורית על הכתר התקבלה בתגובה למעשי חוליית הטרור "גוב האריות" הפועלת בעיר.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון הגיב בחריפות על ההחלטה להסיר את המחסומים שהוצבו רק לפני 3 שבועות ביציאות מעיר הטרור שכם, וזאת על אף פיגוע שהתרחש ע"י בכירים ברשות הפלסטינית הבוקר במחסום עצמו: "הרש"פ מבצעת פיגוע ירי על מחסום ביציאה משכם – וצה"ל מסיר מחסומים ביציאה משכם? הממשלה מפקירה את חיי תושבי השומרון וכל אזרחי המדינה, הפיגוע הבא מעבר לפינה".

לדבריו "הכנופייה המכונה גוב האריות, לא הודברה, המבצעים שנעשו הם חשובים אבל עוד לא חוסלה תשתית הטרור בשכם, באותו לילה בו מסירים את המחסומים, נעשה פיגוע ע"י קצינים במנגנוני הבטחון של הרשות הפלסטינית, שהם עצמם אמורים כביכול לשמור מפני ארגון הטרור "גוב האריות" שהסגירו את עצמם אליהם.

הוא הוסיף: "יש כאן הפקרות בטחונית, הממשלה מפקירה את בטחון תושבי השומרון ובצורה ברורה את הבטחון של כל אזרחי מדינת ישראל. יש כאן מסר ברור למחבלים שהממשלה הזו מעדיפה את שגרת החיים של המחבלים ותומכיהם על פני החיים עצמם של אזרחיה שלה, את מרקם החיים של המחבלים בשכם על פני חיי תושבי השומרון אזרחי מדינת ישראל וחיי אזרחי מדינת ישראל בכל מקום. כשיש גל טרור ובכל הארץ. הדבר הזה עלול להחזיר את גל הפיגועים והכתובת על הקיר, אני דורש מהממשלה תתעשתו, תחזירו את המחסומים תצאו למבצע צבאי מלא שימגר את הטרור בשכם, אתם מפקירים את החיים של האזרחים שלכם ההחלטה האומללה והמופקרת הזו עלולה לעלות בדם".



0 תגובות